Japonezii de la marca de lux a constructorului Nissan au de gând să le pună beţe în roate serios germanilor. De aceea, cel mai nou model al acestora se anunţă de pe acum un puternic adversar. Din punct de vedere vizual, chiar dacă probabil vor exista suficienţi contestari, nu putem să nu remarcăm un design evoluat, linii curbe plăcute dar cu o senzaţie de o uşoară "greutate" în plus.
Interiorul diferă acum complet de restul gamei, inaugurând probabil o noua atmosferă interioară ce va fi pe urmă probabil introduse la toate noile modele. Sub capotă avem două noi motoare: un 3,7 litri deja cunoscut, de 320 CP şi un nou V8, de 5.6 litri ce va avea cu siguranţă peste 400 CP.
Având în vedere normele de poluare tot mai drastice, ne întrebăm de ce inginerii japonezi nu au preferat o versiune supraalimentată a V6-ului de mai sus, cu atât mai mult cu cât s-ar fi putut inspira de la uzina de forţă de pe Nissan GT-R. O noutate în schimb, pentru pieţele din Europa de Vest, Infinti va introduce şi un V6 diesel împrumutat de la Renault, care ar putea dezvolta până la 265 CP. Transmisia va fi asigurată de roţile din spate, însă una integrală nu este exclusă.
În showroom-uri din primăvara anului viitor.